IDC zbadało skuteczność ECM w Polsce, Niemczech i Francji

Systemy ERP , CRM - Comarch ERPJak zarządzać procesami i dokumentami, aby nie wpaść w pułapkę chaosu organizacyjnego i nie utknąć w stercie dokumentów papierowych na biurku, w szafach i archiwach? Jak firmy podchodzą do wdrożeń systemów klasy ECM (Enterprise Content Management)? Jakie są priorytety przy wdrożeniach narzędzi do zarządzania dokumentami i procesami biznesowymi?
 
 
 
Odpowiedzi na te i inne pytania sprawdziła wiodąca na świecie firma analityczna IDC podczas badań bezpośrednich wśród firm z Polski, Niemiec i Francji. IDC przeanalizowało oczekiwania firm, korzyści i ROI z wdrożeń ECM, zwracając uwagę na eksplozję informacyjną i czynniki z tym związane.
ECM to kluczowa technologia i rozwiązanie stosowane do przechwytywania, przechowywania, wykorzystywania, aktualizowania treści i zarządzania nią w celu wspierania procesów biznesowych - mówią specjaliści w najnowszym raporcie IDC i dodają: - IDC uważa, że ECM stanie się rozwiązaniem informatycznym równie istotnym jak systemy ERP: nie tylko pomaga organizacjom sprawnie zarządzać informacją, ale również może integrować z innych systemów informatycznych, takich jak np. ERP, SCM, CRM, informacje o krytycznym znaczeniu dla firmy.
Z raportu wynika m.in., że:
100% respondentów zgodnie stwierdziło, że rozwiązania ECM pozwalają ograniczyć koszty największy wzrost wydajności osiągnięto w obszarach: ogólnej komunikacji biznesowej, rachunkowości oraz sprzedaży 74% badanych organizacji osiągnęło przynajmniej oczekiwane ROI z wdrożenia ECM

Dowiedz się więcej o raporcie i pobierz raport z usprawnijprocesy.pl

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top