
Zespół ten pomoże wdrożyć nowe rozwiązanie SIMPLE.ERP, obok obszaru rachunkowości, logistyki, zakupów i sprzedaży, gospodarki magazynowej, wspierające: obsługę projektów budowlanych w Polsce i za granicą, zarządzanie flotą i majątkiem firmy, obsługę wypożyczenia maszyn i narzędzi, świadczenie napraw gwarancyjnych, ewidencję działalności hotelowej, a także obieg dokumentów i prowadzenie relacji z podwykonawcami.
Źródło: www.simple.com.pl
Jednym z większych wyzwań firm z branży budowlanej jest kontrola budżetów projektów. Zbieranie informacji o kosztach projektu dopiero po zakończeniu etapu, nie pozwala na czas reagować na nieprawidłowości i obniża rentowność całego projektu. Rzeczywiste i aktualne dane o kosztach i przychodach na projektach to jeden z kluczy do sukcesu. Pozwoli to Chemobudowie zapobiec stratom podczas realizacji projektów na każdym z etapów i utrzymać ich marże. Obok ewidencji kosztów bezpośrednio w budżetach projektów, wdrożone będzie rozwiązanie controllingowe prezentujące na żądanie wszystkie dokumenty zakupu kosztowego i magazynowego w kontekście wybranego projektu”. – wyjaśnia Damian Płotnikowski, Key Account Manager Simple S.A.
Doskonalenie procesu wycen poprzez dostęp do danych lepszej jakości, pozwoli naszemu klientowi zwiększyć konkurencyjność ofert i dokładniej szacować marże projektów. Istotnym ułatwieniem będzie także łatwe i dobrze zorganizowane wypożyczanie narzędzi i maszyn używanych w trakcie realizacji projektów, co pomoże w ich prostej ewidencji i identyfikacji. Elektroniczny obieg dokumentów usprawni zarządzanie umowami z kontrahentami, procesy obsługi kaucji gwarancyjnych i korespondencji z podwykonawcami, i co bardzo istotne, obieg faktur w ramach prowadzonych projektów – podkreśla Dorota Leszczyńska, kierownik projektu Simple SA.
Źródło: www.simple.com.pl