ERP: WIADOMOŚCI

loading...
ERP:WIADOMOSCI

ERP: ARTYKUŁY

loading...
ERP:ARTYKUŁY

ERP: CASE STUDIES

loading...
ERP:CASESTUDY
Perspektywy ERP 2024: Okiem ekspertów

Rok 2024 zwiastuje kolejną falę innowacji w dziedzinie systemów ERP, które są kluczowe dla zarządzania i automatyzacji operacji biznesowych w…

Jak systemy ERP wspierają rozwój przedsiębiorstw

W dynamicznie zmieniającym się świecie biznesu, wdrażanie technologii w kluczowe obszary działalności stało się nie tylko korzystne, ale…

Jak maksymalizować wydajność i minimalizować przestoje

W dzisiejszym dynamicznym środowisku biznesowym, skuteczne planowanie produkcji stanowi kluczowy element sukcesu przedsiębiorstwa. Procesy…

Przemiana cyfrowa w sektorze produkcyjnym: Jak systemy ERP podnoszą standardy efektywności produkcyjnej

Cyfrowa transformacja to nieunikniony proces, który zmienia oblicze wielu branż, w tym także przemysłu produkcyjnego. W miarę jak technologie…

Zarządzanie zakupami przez system ERP

Dział zarządzania zakupami w firmie ma na celu optymalizację kosztów jej funkcjonowania. Pracownicy zajmujący się tym obszarem muszą

System ERP dla produkcji żywności i przetwórstwa mięsnego

Rola systemu ERP jest kluczowa w sektorze produkcji żywności i przetwórstwa mięsnego. Nowoczesny i funkcjonalny system ERP odgrywa istotną rolę

Previous Next Play Pause
loading...
RYNEK IT: WIADOMOŚCI
loading...
RAPORT ERP
RAPORT CRM
23 edycja RAPORTU ERP, przygotowywanego przez niezależnego konsultanta dr. inż. Ludwika Maciejca, obejmująca 57 rozwiązań ERP dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 565 funkcjonalności.

KLIKNIJ I POBIERZ

PARTNERZY RAPORTU ERP 2022

RAPORT CRM, przygotowywany przez redakcję portalu ERP-view.pl, obejmująca 18 systemów CRM dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 280 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!

Można by rzec, że czas w firmie logistycznej to kwestia kluczowa – „być albo nie być” w biznesie. Odgrywa on ważną rolę nie tylko w przypadku relacji firmy z klientem, ale także w przypadku komunikacji wewnętrznej pomiędzy pracownikami. Autorskie oprogramowanie XPRIMER, stworzone przez firmę eq system to rozwiązanie, które coraz częściej doceniają firmy z różnorodnych branż – także logistycznej, w której precyzyjnie zaplanowana obsada, dbałość o wymagane uprawnienia pracowników i szybka reakcja na nagłe zdarzenia jest nieoceniona.

 REKLAMA 
 ERP-VIEW.PL- STREAMSOFT 
 
Pozwala bowiem na utrzymanie zaufania ze strony klientów, a tym samym gwarantuje stabilną pozycję na bardzo konkurencyjnym rynku. Kolejną firmą, która wybrała rozwiązanie XPRIMER i doświadczenie specjalistów eq system jest Rhenus Logistics S.A., świadcząca usługi z zakresu logistyki magazynowej, logistyki frachtowej, usług portowych, celnych, transportu morskiego oraz lotniczego, ale także z zakresu logistyki high-tech, digitalizacji, archiwizacji dokumentów i recyclingu.
W Rhenus Logistics potrzebowaliśmy zaawansowanego narzędzia do zarządzania czasem pracy pracowników. Szukaliśmy rozwiązania, które sprosta naszym wymaganiom - nie tylko tu i teraz, ale również w przyszłości. Specjaliści eq system po analizie naszej sytuacji wyjściowej, wspólnie z nami zbudowali szczegółową koncepcję usprawnień, a następnie wdrożyli i dopasowali system XPRIMER nie tylko do specyfiki naszej branży, ale również firmy” – komentuje Małgorzata Frankowska, Dyrektor HR, Rhenus Logistics S.A.
Studium przypadku

W przypadku firmy Rhenus Logistics, każdy oddział i magazyn, a jest ich kilkanaście, ma swoją indywidualną specyfikę. Eksperci z eq system dostosowali ją do narzędzia jakim jest XPRIMER. Dzięki temu, system umożliwia efektywne planowanie czasu pracy osób zatrudnionych na stałe, ale również pracowników tymczasowych, dzięki funkcjonalności grupowania pracowników m.in. ze względu na miejsce zamieszkania, wymiar pracy, oddział firmy, czy też wspólne trasy dojazdów do pracy. Kolejną istotną kwestią jest możliwość monitorowania aktualności uprawnień niezbędnych do wykonywania pracy na danym stanowisku oraz szkoleń obligatoryjnych konkretnych pracowników. Jest to również istotny aspekt procesu kontroli i audytów, jakim firma podlega z uwagi na stosowany system zarządzania i normy jakościowe. Teraz wszystkie najważniejsze informacje zostały zebrane w jednym miejscu, a dostęp do nich mają jedynie upoważnione osoby. Wiele czynności, które kiedyś zajmowały kilka dni – dzisiaj są kwestią zaledwie kilku minut.

Rhenus Logistics zawsze na czas

Korzyści z wykorzystywania platformy komunikacyjnej XPRIMER można rozpatrywać z różnych perspektyw – pracowników, działu kadr, a w końcu całej organizacji. Po wdrożeniu takiego systemu, przedsiębiorstwo ma większą świadomość tego, co dzieje się w firmie. Z całą pewnością dużo łatwiej jest identyfikować źródła wszelkich spowolnień, czy też błędów. W tym przypadku nieocenione jest również wsparcie merytoryczne po zakończeniu wdrożenia przez specjalistów z eq system - ich dyspozycyjność i szybkość reakcji. Dzięki ich orientacji biznesowej i wsłuchiwaniu się w potrzeby przedsiębiorstwa, firma Rhenus Logistics rozszerza obecnie system XPRIMER o elementy samoobsługi pracowniczej – kioski oraz portale pracownicze. Warto podkreślić, iż tym, co często przeważa o ostatecznym wyborze systemu XPRIMER, jest duży potencjał do jego dalszego rozwoju. Już po wdrożeniu podstawowych elementów, z łatwością można go w przyszłości rozbudowywać o kolejne funkcjonalności i moduły. W perspektywie jest tzw. „miękki HR” i „workflow”.
Wdrożenie rozwiązania XPRIMER przeniosło nas na zupełnie nowy poziom organizacyjny, a zaoszczędzony czas możemy poświęcić na wiele innych wartościowych projektów. To system, który w sposób efektywny wspiera realizację naszych celów biznesowych i komunikację w firmie – dodaje Małgorzata Frankowska.
Dzięki XPRIMER, czas poświęcony na planowanie harmonogramów znacząco się skraca, a ich jakość wzrasta. Dodatkowo, system posiada wbudowane alerty, które są bardzo przydatne np. w sytuacjach pomyłki dotyczącej norm czasu pracy, czy odpoczynku. XPRIMER nie pozwala na bezkrytyczne zapisywanie planu obarczonego błędami. Ogromnym ułatwieniem zarówno dla przełożonych pracowników, jak i działu personalnego jest także monitorowanie terminów ważności uprawnień, umów, szkoleń. Firma Rhenus Logistics nawiązała współpracę z eq system w grudniu 2016 roku. W wyniku rozwoju przedsiębiorstwa, a tym samym wzrostu zapotrzebowania na nowe funkcjonalności, firma zdecydowała się na poszerzenie oprogramowania o kioski i portale pracownicze.

Źródło: www.eqsystem.pl

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top